vrijdag 24 juni 2011

Esscence holographic

Heey!
Zoals jullie wellicht weten ligt  het niieuwe lijn van essence al in  het Kruitvat! Het is wel jammer dat de lakjes gauw uitverkocht zijn, dus wees er snel bij, en als  je het niet ziet, vraag aan een medewerker of hij of zij  het voor je uit de magazijn kan pakken en het kan aanvullen! Want de lakjes zijn het wel waard!

Nou dit zijn ze dan,  04 prism@tic white, 03 blue ray en nr 01 gagalectric

de nummer 4, het heeft 2 laagjes en de foto is met flits gemaakt

zonder flits



hier kun je de mooie shimmery zien, het heeft hele fijne glitters, ik vond dat deze kleur  gemakkelijk te lakken was

alleen op mijn duim heb ik 2 laagjes op, de rest heeft 1 laagje, het was gelukkig niet te waterig. waardoor ik ook met deze 


                                             nagellak goed kon lakken.



 hier kun je de mooie glitters  zien

over deze was ik best ontevreden, dit was wel erg waterig, dus moet je veel minder

 

                                     vloestof op de kwast aanrengen, en dan gaat het wel.
helaas werd het niet helemaal glad

op mijn middelvinger heb ik 2 laagjes en op mijn duim

Dit waren de lakjes, die ik nog zag, ze kosten volgens mij rond de 1.69 euro per stuk, en dat vind ik een mooi pijsje. Ik raad ze zeker aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten