vrijdag 24 juni 2011

NYC LAKJES!! 228 Chelsea en 248 Manhatten

Heey,
ik vind de lakjes van nyc super gaaf, je hebt ze in mooie kleuren ehn ze zijn niet duur omgeveer 2.69 geloof ik. Alleen is het wel jammer dat je het niet meteen dekken krijgt, en dat je 2 laagjes nodig hebt! Maar dat mag de pret niet drukken!
ik heb de kleuren 228 Chelsea en 248 Manhatten
allebei de lakjes hebben een mooie glans.
deze is met 1 laag in het licht, wat ook best dekkend is

2 laagjes in het licht

om de juiste kleur te krijgen net als in het flesje, heb je 2 laagjes nodig

deze paaars vind ik echt supermoii! het is lekker donker, en met 2 laagjes ( zoals je kunt zien op de wijsvinger en middelvinger) is het pas echt dekkend



dit lakje heeft geen grove glitters, ze zijn heel klein shimmery dus


Bedankt voor het lezen! ik raad deze lakjes aan :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten